NONI - zdraví - peníze

O společnosti TNI

O TNI

 

 

Společnost Tahitian Noni International (zkrácený název společnosti -- TNI) Zahájila svou činnost v roce 1996 s cílem předat spotřebitelů po celém světě svůj exkluzivní produkt - Juice Tahitian NONI ®.

Společnost TNI je první společností na světě, otevřel již existujícího trhu noni-založené produkty, stejně jako první na světě společně vyvíjet celý systém výroby šťávy Tahitian NONI ® "Od stromu k lahvi", který zahrnuje sběr, přepravu a zpracování ovoce Morinda citrifolia


Šest kroků kontroli jakosti výrobků zajišťuje plnou bezpečnost jeho užitečné vlastnosti, vydaných společností patenty na produkty vyvinutý jeho vědců a technologických výrobních procesů poskytují jedinečnou šťávu Tahitian NONI ®

Ve společnosti provádějí kolegiální vedení. Mezi pěti zakladatelů firmy: 2 závažné podnikatel, 2 vědci, biochemici sítěmi a zkušené profesionály. Společnost je plně v souladu s právními předpisy země, kde vykonává svou činnost - se všechny potřebné příspěvky do místního rozpočtu.

Produkce výrobku Tahitian NONI ®Led má neuvěřitelný růst a expanzi. Objem prodeje v prvním roce činil přes šest milionů dolarů, za méně než deset let byly roční tržby větší než $ 500 milionů. Dnes Tahitian Noni International působí ve více než 70 zemích a nabízí širokou škálu výrobků na bázi šťávy Noni.

V současné době se přibližně každých 1,5 sekundy prodá 1 láhev džusu Tahitian NONI ®.
Společnost TNI podporuje její úspěšné partnery, cestováním na plavbami do pohádkového ostrovů Francouzské Polynésie, Marquesas ostrovů a další.

Poslání Tahitian Noni International je aby každý člověk na světě znal tajemství a předontsti džusu Tahitian NONI ®.
Tahitian Noni International dává každému možnost získat zdarma džus Tahitian NONI ®. Největší příležitost jak pomoci finančně tisícícům a nakonec milionům lidí.

Tahitian Noni International se stala první společností, která rozšířila jedinečné vlastnosti Noni do světa.

Unikátní produkty a profesionální management společnosti pomoci TNI, pomáhá partnerům být na trhu úspěšní a poskytovat zákazníkům produkty.

 

 

 

Podíl firmy Tahitian Noni International v prodeji výrobků z ovoce NONI na celosvětovém trhu je více jak 90%. Zbývajících necelých 10% připadá na následující společnosti (celkem jich je více jak 130).
Abundant Health; LYC International; Bedessee Imports; Mana Kea Nutra Farms; Bioform; Maui Noni; Biosource; Nature's Sunshine Products, Inc.; Body Systems Technology; Neways, Inc.; Changes International Inc.; NutraMed; Dynamic Health; Omega Alpha Pharmecueticals; Earths Bounty, Matrix Health Products; Optimum Life Products; En Garde Health; Organika; Enrich International; OTB Marketing; Essentially Yours; Pacific Nutraceuticals; Ezzelife; Pharm n Seas; Formor; Polynesian Health Products; Future Biotics; Rhodes Dynamix; Freshvitamins; Royal Farms; Global Products; Royal Farms (Extract); Hawaiian Island; Super Noni Plus; Health Mexicana; Synergy Worldwide, Inc.; Healthy Hawaiian (Flavored); South Pacific Trading Company; Healthy Hawaiian (Unflavored); Tahitian Tiki Products; Herbal Authority; Tahiti Naturel; Herbex Ltd; The Vitamin Shoppe; Imovital; The Voyager Group; Honour Force International; Trace Mineral Research; Kalapana Noni Farm; Tropical Oasis; Karitos; Web-Nutra; Life Trends Int.; Youngevity, Inc.; Liquid Life; Xerion-Overseas

 

 

Nejrychleji rostoucí firmy světa

(podle Fortune 500, Fortune´s 1000 a Forbes 500)

1. Google
2. FedEx
3. Intel
4. Tahitian Noni International
5. Sony
6. Wal-Mart
7. Nike
8. Microsoft
9. Marriott
10. McDonalds
11. Disney
12. Boeing
13. Pepsi
14. IBM
15. Starbucks
16. Xerox
17. Coca-Cola
18. Reebok
19. Nestle
20. Proctor and Gamble

Tabulka - porovnání

 

 

 

Zakladatelé a majitelé společnosti TNI

Kelly Olsen, President of Tahitian Noni International.
Kerry Asay, President of Morinda.
Kim Asay, Vice President Administration.
John Wadsworth, Vice President Operations.
Stephen Story, Vice President Research and Development.


 

Jaké vlastnosti charakterizují úspěšný produkt ?

  • • nepřetržitě stoupající odbyt od samotného začátku
  • • jedinečný a patentem chráněný
  • • od počátku důvěryhodný
  • • má příběh, který lidi inspiruje
  • • je možné jej bránit před konkurencí
  • • soustředění veškeré energie a výzkumné kapacity do úzkého oboru kolem jednoho produktu 
  • • možnost vybudovat důvěryhodnou značku


Proto bude Tahitian Noni International brán ve světě i nadále jako standard, protože má kořeny v kvalitě a úspěchu, výzkumu a vizi. Ve společnosti Tahitian Noni International můžete vysledovat každou láhev tahitské Noni ovocné šťávy zpět až na ostrov původu, ke člověku, který sklízel plody NONI. Toto nemá žádná jiná společnost vyrábějící produkty z plodů Noni. U ostatních společností lze původ většiny produktů z ovoce Noni vystopovat maximálně k překupníkovi surovin nebo výtažků.

 

Jedinečnost společnosti Tahitian Noni International

  • • Firma Tahitian Noni International byla první, která uvedla na trh produkt ze šťávy NONI s použitím jeho plodů jako hlavní složky.
  • • Tahitská Noni ovocná šťáva je výsledkem intenzivního zaměření a zasvěcení společnosti Tahitian Noni International rostlině Morinda citrifolia.
  • • Firma Tahitian Noni International vlastní jedinou laboratoř na světě, která se výlučně zaměřila na výzkum rostliny Morinda citrifolia.
  • • Jediný známý proces extrakce, který chrání a zachovává důležité složky šťávy z ovoce, je ten náš. Naše patentem chráněné složení šťávy NONI vytváří s ostatními léky a potravinami synergický účinek.
  • • Tahitská Noni ovocná šťáva je nenapodobitelná. Postup společnosti Tahitian Noni International, který zahrnuje techniky sklizně, kontrolu pro zajištění jakosti, (která začíná již při sběru, pokračuje při extrakci a stabilizaci šťávy), způsob balení, to vše je patentované a jedinečné.
  • • Společnost Tahitian Noni International vlastní patent na způsob ochucování šťávy z Morinda citrifolia výlučně s pomocí dalších přírodních ovocných šťáv, bez konzervačních přísad, bez přidání cukru a umělých látek.
  • • Tahitská Noni ovocná šťáva je nejdostupnějším zdrojem biologicky aktivních látek, obsažených v ovoci NONI, nacházejícím se na světovém trhu.
  • • Společnost Tahitian Noni International má vybudované vztahy s uznávanými odborníky na rostlinu Morinda citrifolia, Dr. Ralphem Heinike a Dr. Anne Hirazumi-Kim. Také profitujeme z výzkumu na firmě nezávislých odborníků, jako je např. Dr. Neil Solomon.
  • • Naše plody z Morinda citrifolia sbíráme na 80 ostrovech Polynésie, z divoce rostoucích rostlin a ne na plantážích. 
  • • Naši česači jsou profesionálně vyškoleni na sbírání pouze těch nejlepších plodů NONI.
  • • Tahitská Noni ovocná šťáva je jediným produktem z NONI na trhu, který je průběžně kontrolován na obsah proxeroninu.
  • • Výzkum ukazuje, že plody Morinda citrifolia rostoucí v přírodě na Francouzské Polynésii dosahují nejlepší kvality a jsou nejbohatší na účinné látky.
  • • Tahitian Noni International je jedinou zahraniční společností, která má povolení vyvážet plody NONI z Francouzské Polynésie.
  • • Šťáva z plodů NONI, půda a vzduch na Francouzské Polynésii a každá dodávka Tahitská Noni ovocné šťávy se testuje na čistotu a obsah škodlivých látek v potravinách. Vzorky jsou odeslány do nezávislých laboratoři na analýzu a na ověření výsledku vlastních testů.
  • • Společnost vzorky testuje na více než 500 škodlivých látek, což přesahuje všechna vládní nařízení, v tomto odvětví testuje firma Tahitian Noni International své produkty nejdůkladněji.
  • • Společnost Tahitian Noni International, jako jediná na trhu NONI řídí proces od začátku až do konce, od sběru plodů až po dodání v láhvi každému spotřebiteli.
 
TOPlist
TOPlist

Vyhledávání