NONI - zdraví - peníze
O společnosti TNI
O TNI
Společnost Tahitian Noni International (zkrácený název společnosti -- TNI) Zahájila svou činnost v roce 1996 s cílem předat spotřebitelů po celém světě svůj exkluzivní produkt - Juice Tahitian NONI ®.
Společnost TNI je první společností na světě, otevřel již existujícího trhu noni-založené produkty, stejně jako první na světě společně vyvíjet celý systém výroby šťávy Tahitian NONI ® "Od stromu k lahvi", který zahrnuje sběr, přepravu a zpracování ovoce Morinda citrifolia
Šest kroků kontroli jakosti výrobků zajišťuje plnou bezpečnost jeho užitečné vlastnosti, vydaných společností patenty na produkty vyvinutý jeho vědců a technologických výrobních procesů poskytují jedinečnou šťávu Tahitian NONI ®
Ve společnosti provádějí kolegiální vedení. Mezi pěti zakladatelů firmy: 2 závažné podnikatel, 2 vědci, biochemici sítěmi a zkušené profesionály. Společnost je plně v souladu s právními předpisy země, kde vykonává svou činnost - se všechny potřebné příspěvky do místního rozpočtu.
Produkce výrobku Tahitian NONI ®Led má neuvěřitelný růst a expanzi. Objem prodeje v prvním roce činil přes šest milionů dolarů, za méně než deset let byly roční tržby větší než $ 500 milionů. Dnes Tahitian Noni International působí ve více než 70 zemích a nabízí širokou škálu výrobků na bázi šťávy Noni.
V současné době se přibližně každých 1,5 sekundy prodá 1 láhev džusu Tahitian NONI ®.
Společnost TNI podporuje její úspěšné partnery, cestováním na plavbami do pohádkového ostrovů Francouzské Polynésie, Marquesas ostrovů a další.
Poslání Tahitian Noni International je aby každý člověk na světě znal tajemství a předontsti džusu Tahitian NONI ®.
Tahitian Noni International dává každému možnost získat zdarma džus Tahitian NONI ®. Největší příležitost jak pomoci finančně tisícícům a nakonec milionům lidí.
Tahitian Noni International se stala první společností, která rozšířila jedinečné vlastnosti Noni do světa.
Unikátní produkty a profesionální management společnosti pomoci TNI, pomáhá partnerům být na trhu úspěšní a poskytovat zákazníkům produkty.
Podíl firmy Tahitian Noni International v prodeji výrobků z ovoce NONI na celosvětovém trhu je více jak 90%. Zbývajících necelých 10% připadá na následující společnosti (celkem jich je více jak 130).
Abundant Health; LYC International; Bedessee Imports; Mana Kea Nutra Farms; Bioform; Maui Noni; Biosource; Nature's Sunshine Products, Inc.; Body Systems Technology; Neways, Inc.; Changes International Inc.; NutraMed; Dynamic Health; Omega Alpha Pharmecueticals; Earths Bounty, Matrix Health Products; Optimum Life Products; En Garde Health; Organika; Enrich International; OTB Marketing; Essentially Yours; Pacific Nutraceuticals; Ezzelife; Pharm n Seas; Formor; Polynesian Health Products; Future Biotics; Rhodes Dynamix; Freshvitamins; Royal Farms; Global Products; Royal Farms (Extract); Hawaiian Island; Super Noni Plus; Health Mexicana; Synergy Worldwide, Inc.; Healthy Hawaiian (Flavored); South Pacific Trading Company; Healthy Hawaiian (Unflavored); Tahitian Tiki Products; Herbal Authority; Tahiti Naturel; Herbex Ltd; The Vitamin Shoppe; Imovital; The Voyager Group; Honour Force International; Trace Mineral Research; Kalapana Noni Farm; Tropical Oasis; Karitos; Web-Nutra; Life Trends Int.; Youngevity, Inc.; Liquid Life; Xerion-Overseas
Nejrychleji rostoucí firmy světa
(podle Fortune 500, Fortune´s 1000 a Forbes 500)
1. Google
2. FedEx
3. Intel
4. Tahitian Noni International
5. Sony
6. Wal-Mart
7. Nike
8. Microsoft
9. Marriott
10. McDonalds
11. Disney
12. Boeing
13. Pepsi
14. IBM
15. Starbucks
16. Xerox
17. Coca-Cola
18. Reebok
19. Nestle
20. Proctor and Gamble
Tabulka - porovnání
Zakladatelé a majitelé společnosti TNI
Kerry Asay, President of Morinda.
Kim Asay, Vice President Administration.
John Wadsworth, Vice President Operations.
Stephen Story, Vice President Research and Development.
Jaké vlastnosti charakterizují úspěšný produkt ?
- • nepřetržitě stoupající odbyt od samotného začátku
- • jedinečný a patentem chráněný
- • od počátku důvěryhodný
- • má příběh, který lidi inspiruje
- • je možné jej bránit před konkurencí
- • soustředění veškeré energie a výzkumné kapacity do úzkého oboru kolem jednoho produktu
- • možnost vybudovat důvěryhodnou značku
Proto bude Tahitian Noni International brán ve světě i nadále jako standard, protože má kořeny v kvalitě a úspěchu, výzkumu a vizi. Ve společnosti Tahitian Noni International můžete vysledovat každou láhev tahitské Noni ovocné šťávy zpět až na ostrov původu, ke člověku, který sklízel plody NONI. Toto nemá žádná jiná společnost vyrábějící produkty z plodů Noni. U ostatních společností lze původ většiny produktů z ovoce Noni vystopovat maximálně k překupníkovi surovin nebo výtažků.
Jedinečnost společnosti Tahitian Noni International
- • Firma Tahitian Noni International byla první, která uvedla na trh produkt ze šťávy NONI s použitím jeho plodů jako hlavní složky.
- • Tahitská Noni ovocná šťáva je výsledkem intenzivního zaměření a zasvěcení společnosti Tahitian Noni International rostlině Morinda citrifolia.
- • Firma Tahitian Noni International vlastní jedinou laboratoř na světě, která se výlučně zaměřila na výzkum rostliny Morinda citrifolia.
- • Jediný známý proces extrakce, který chrání a zachovává důležité složky šťávy z ovoce, je ten náš. Naše patentem chráněné složení šťávy NONI vytváří s ostatními léky a potravinami synergický účinek.
- • Tahitská Noni ovocná šťáva je nenapodobitelná. Postup společnosti Tahitian Noni International, který zahrnuje techniky sklizně, kontrolu pro zajištění jakosti, (která začíná již při sběru, pokračuje při extrakci a stabilizaci šťávy), způsob balení, to vše je patentované a jedinečné.
- • Společnost Tahitian Noni International vlastní patent na způsob ochucování šťávy z Morinda citrifolia výlučně s pomocí dalších přírodních ovocných šťáv, bez konzervačních přísad, bez přidání cukru a umělých látek.
- • Tahitská Noni ovocná šťáva je nejdostupnějším zdrojem biologicky aktivních látek, obsažených v ovoci NONI, nacházejícím se na světovém trhu.
- • Společnost Tahitian Noni International má vybudované vztahy s uznávanými odborníky na rostlinu Morinda citrifolia, Dr. Ralphem Heinike a Dr. Anne Hirazumi-Kim. Také profitujeme z výzkumu na firmě nezávislých odborníků, jako je např. Dr. Neil Solomon.
- • Naše plody z Morinda citrifolia sbíráme na 80 ostrovech Polynésie, z divoce rostoucích rostlin a ne na plantážích.
- • Naši česači jsou profesionálně vyškoleni na sbírání pouze těch nejlepších plodů NONI.
- • Tahitská Noni ovocná šťáva je jediným produktem z NONI na trhu, který je průběžně kontrolován na obsah proxeroninu.
- • Výzkum ukazuje, že plody Morinda citrifolia rostoucí v přírodě na Francouzské Polynésii dosahují nejlepší kvality a jsou nejbohatší na účinné látky.
- • Tahitian Noni International je jedinou zahraniční společností, která má povolení vyvážet plody NONI z Francouzské Polynésie.
- • Šťáva z plodů NONI, půda a vzduch na Francouzské Polynésii a každá dodávka Tahitská Noni ovocné šťávy se testuje na čistotu a obsah škodlivých látek v potravinách. Vzorky jsou odeslány do nezávislých laboratoři na analýzu a na ověření výsledku vlastních testů.
- • Společnost vzorky testuje na více než 500 škodlivých látek, což přesahuje všechna vládní nařízení, v tomto odvětví testuje firma Tahitian Noni International své produkty nejdůkladněji.
- • Společnost Tahitian Noni International, jako jediná na trhu NONI řídí proces od začátku až do konce, od sběru plodů až po dodání v láhvi každému spotřebiteli.